Portret

Par in valuri, ciufulit, saten. L-a tuns acum ceva timp. Da, ii sta mult mai bine. Sprancene subtiri, cat sa scoata ochii caleidoscop in evidenta. Ma uit in ochii lui, se uita in ochii mei. Pupilele ni se dilata. Ochii lui sunt patrunzatori. Te citeste ca pe o carte. Sunt curioasa daca si pe mine ma citeste ca pe o carte. Sunt invidioasa. Dupa tot acest timp, inca e un mister pentru mine. Dar eu.. pe mine ma stie mult prea bine. Are nasul putin ascutit. I se potriveste perfect fetei. I se potriveste perfect.

Mita spune o gluma. Ma uit la el sa ii vad reactia. Zambeste. Si uit. Uit de tot ce ma framanta, uit de tata, uit de tot ce s-a intamplat, uit de tot ce ma supara. Si deodata, numai el e acolo. Nu mai aud nimic in afara de vocea lui. Vocea lui .. Parca mi-ar vorbi inimii, creierului, mie, cea de dinauntru. Inca zambeste. Si ma vede ca ma uit insistent la el, se uita inapoi si se preface ca nu ii place. Stiu ca din cand in cand il sperii ca ma uit prea mult la el. Am o problema cu asta. Nu ma pot abtine. E al meu, si as vrea sa il pot privi o zi intreaga. Doar respirand, clipind.. doar existand.. E al meu si nu vreau sa plece. Nu vreau sa mai stiu cum e viata fara el acolo. Nu vreau sa treaca nici macar o zi fara sa il aud, sa ii simt bataia inimii cand il strang in brate. Nu vreau sa dispara.

Vreau sa ma trezesc dimineata vazandu-i chipul. Vreau sa ii fac un ceai cald dimineata si seara. Vreau sa joc Portal 2 co op cu el. Vreau sa calatorim, vreau sa ii fac mici cadouri. Vreau sa il stiu langa mine. Vreau sa il fac sa se simta iubit. Pentru ca da, e iubit. E iubit de mine, din toata inima, pentru totdeauna.

Acum, scriind despre el, ma iau fiori. El inseamna perfectiune. Si e al meu. Al meu, al meu. N-am sa il las sa plece. Promit. Promit ca o sa am grija de el. O sa il ascult, o sa il iau in brate cand ii e greu. Si cel mai important, promit ca am sa il iubesc. Asa cum stiu eu mai bine.

Pentru ca e al meu.

Al meu, al meu, al meu.

Lasă un răspuns

