Inca traiesc

Observ ca s-a pus praful aici. Serios, mai citeste cineva blogul asta? Au trecut ceva ani de cand am inceput blogul si citind primele postari imi dau seama cat de mult s-au schimbat toate lucrurile din jur. Scrisul obisnuia sa ma distraga. Scriam, indiferent ca avea sens sau nu, era literatura pentru mine. Cred ca pur si simplu am crescut si gasesc cate o gura de aer prin alte parti in loc de blogul asta. E frumos sa recitesc tot ce am scris. Se observa extraordinar de mult evolutia mea ca persoana si mentalitate cu fiecare postare. Imi pare rau ca nu mai am timp, rabdare si inspiratie sa continui sa scriu aici. Poate curand voi gasi ceea ce am nevoie astfel incat sa ma reapuc de scris. Daca mai sunt cititori, va multumesc enorm :D

Lasă un răspuns

